Citybot

שאלות נפוצות

שאלות נפוצות לתושב

Citybot מבית Webstick הינו סטארט-אפ שקיבל מימון ממשרד החדשנות. זהו פרויקט שמטרתו לקשר בין העירייה לתושביה בצורה קלה ונוחה.
התושב שולח את פנייתו באמצעות Citybot במגוון דרכים (סמס, אימייל, אתר ואפליקציה), הפנייה מגיעה ישירות לגורם הרלוונטי ובמקביל התושב מקבל עדכונים בנוגע לטיפול בפנייתו.
המוצר נותן פתרון ומענה גם לתושבים וגם לעיריות:
לתושב– פתרון מהיר ושקוף בנוגע לפניה ששלח.
לעירייה -שיפור הקשר לתושב, הורדת העומס ממרכז השירות בעירייה, ריכוז כל הפניות באופן יותר ברור, דוחות המשפרים את יעילות הארגון.
ברגע שנשלחה פנייה אל Citybot, ייתכנו שני מצבים:
1.אם Citybot יודע את התשובה לשאלה, התשובה מיידית.
2.אם Citybot לא יודע את התשובה היא מועברת מיידית לגורם הרלוונטי לטיפול. הטיפול בפנייה תלוי בעיריות השונות ובמורכבות הפנייה, עם זאת בכל שלב בתהליך הטיפול בפנייה תקבל עדכונים שוטפים; באיזה שלב היא נמצאת, מיהו הגורם המטפל, אילו מסמכים צריך למלא עבור המשך טיפול וכו’. Citybot תלווה אותך בתהליך הטיפול בפנייה עד לסיומו.
סיטבוט לומד בעצמו לענות לתושבים וכך עם הזמן הוא מסוגל לענות להם בצורה ישירה וללא עזרת העירייה. כך התושב פונה לגורם אחד ללא טרטורים וללא בזבוז זמן.
אם סיטיבוט לא מבין את השאלה הוא שואל את הקואצ’ר ומתייק את התובנות לפעם הבאה.בפעם הבאה שתישאל, סיטיבוט יבין את השאלה. אם סיטיבוט לא יודע את התשובה הוא שואל את הקואצ’ר ואם גם הקואצ’ר לא יודע את התשובה אז סיטיבוט מפנה את הפנייה לעירייה.

שאלות נפוצות לעירייה

Citybot מבית Webstick הינו סטארט-אפ שקיבל מימון ממשרד החדשנות. זהו פרויקט שמטרתו לקשר בין העירייה לתושביה בצורה קלה ונוחה.
התושב שולח את פנייתו באמצעות Citybot במגוון דרכים (סמס, אימייל, אתר ואפליקציה), הפנייה מגיעה ישירות לגורם הרלוונטי ובמקביל התושב מקבל עדכונים בנוגע לטיפול בפנייתו.
סיטיבוט, להבדיל מבוטים אחרים, הוא בוט לומד, הוא מתפתח משאלה לשאלה, כלומר אם הוא לא ידע לענות על שאלה, הוא מתייעץ עם הקואצ’ר שלו, לומד את התשובה ובפעם הבאה שיישאל הוא כבר ידע לענות עליה לבד.
סיטיבוט מפותח ע”י חברת וובסטיק אשר מתמחה במערכות ובעלת ניסיון של 12 שנה בתחום. היא מורישה את הידע ואת היכולת לסנכרן מערכות לסיטיבוט, ודואגת שמערכות העירייה והרגלי העבודה יתפקדו כרגיל ובסנכרון
המוצר נותן פתרון ומענה גם לתושבים וגם לעיריות:
לתושב– פתרון מהיר ושקוף בנוגע לפניה ששלח.
לעירייה -שיפור הקשר לתושב, הורדת העומס ממרכז השירות בעירייה, ריכוז כל הפניות באופן יותר ברור, דוחות המשפרים את יעילות הארגון.
כל אדם המעוניין לפנות לעירייה אשר משתפת פעולה עם Citybot יכול להשתמש ב- Citybot -(ניתן לבדוק זאת בעמוד ה”עיריות”).
אם סיטיבוט מבין את השאלה ויודע את התשובה הוא עונה בעצמו לתושב.
אם סיטיבוט לא יודע לענות הוא מתייעץ עם הקואצ’ר או מפנה העירייה ודואג שהפתרון יגיע לתושב, במקביל הוא לומד לפעם הבאה.
סיטבוט לומד בעצמו לענות לתושבים וכך עם הזמן הוא מסוגל לענות להם על שאלות פשוטות בצורה ישירה וללא עזרת העירייה, ואם הפנייה מורכבת יותר סיטיבוט יפנה אותה ישירות לגורם הרלוונטי. כך עובדי העירייה אשר יוכלו להתרכז בעבודתם השוטפת ובפניות מורכבות יותר.
התושב שולח את פנייתו באמצעות Citybot במגוון דרכים (סמס, אימייל, אתר ואפליקציה), הפנייה מגיעה ישירות לגורם הרלוונטי ובמקביל התושב מקבל עדכונים בנוגע לטיפול בפנייתו.
אפשר לחבר את סיטיבוט לעירייה תוך ימים בודדים מכיוון שההתממשקות וההתקנה הן מיידיות, קליטת המערכת החכמה גם היא מיידית. ובתוך מספר שבועות סיטיבוט מתייעל וכבר לומד את רוב השאלות והתגובות הנפוצות.